Van merkwaarden naar meeslepend verhaal met Brand Story Canvas
Een (nieuwe) merkstrategie gaat je helpen om jouw doelen en visie waarheid te maken. Iedereen die hiermee aan de slag gaat weet hoe lastig het kan zijn om die nieuwe doelen, merkwaarden en visie om te vormen en te implementeren. Zowel in je communicatie als interne organisatie. Met het Brand Story Canvas kan je wél meteen beginnen met communiceren. Het Brand Story Canvas is de sleutel tot een succesvolle implementatie van jouw nieuwe merkstrategie.
Van brand values naar brand story
De 7 onderdelen van
het Brand Story Canvas
Hier begint het. In welke wereld vind jouw verhaal plaats? Waar begint jouw verhaal, welke spelers en factoren tellen mee?
Het status quo? Pshht. Dat is er om aangepakt te worden. Welk onderdeel uit de context wil jij anders zien?
Dit ben jij. Wat omschrijft jou als persoon, wat drijft je? Welke waarden draag je bij je?
Het Brand Story Canvas geeft je een helder kader waarin jij je verhaal kunt vertellen. Een verhaal waarin jouw visie, waarden en missie pas echt tot leven komen.
Average gets you nowhere, stand out, be brave, tell your story.
Maak van jouw merk een krachtig verhaal
Wil je ook van je strategische merkdocument een krachtig en begrijpbaar verhaal maken? Vul het formulier in of stuur direct een bericht naar wieteke.alvarez@gmail.com
Bellen, of nog liever appen, mag ook: 06 11 52 27 75
Video kan jouw merkbekendheid een ongekende push geven. De rol van video wordt namelijk steeds belangrijker voor zoekmachines als Google, maar ook op social media.